poniedziałek, 6 lutego 2017

Od Talona cd opowiadania Frei

-Cieszę się że ci się podoba-powiedziałem
Uśmiechnęła się
-Ah ale nie możemy być ciągle na zewnątrz-mruknąłem
-Dla czego?-zapytała
-Nic nie wiesz?-zapytałem lekko zdziwiony
-Nie-warknęła cicho
-Zaraza-powiedziałem
-Co?-zapytała
-Zaraza-powtórzyłem
-Yyy... jaka zaraza?-zapytała zdziwiona
-Normalna-Powiedziałem smutnym tonem
-Wszystkie lisy zabezpieczają dodatkowo nory żeby żaden nie proszony gość z zarazą nie wszedł do nory.-Dodałem
-Ale my nic nie zrobiliśmy -zmartwiła się.
-Pomogę ci we wszystkim-powiedziałem
-Dzięki -powiedziała
-Ale teraz szczególnej ochrony potrzebuje mała Lizze.
-Jest bardzo mała i ma większe szanse na zarażenie się.
Masz rację-powiedziała może spotkamy Ace i Chalize.-To znaczy parę alfa
-Chodźmy-powiedziałem
Freia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, aby nie spamić bez sensu w komentarzach. Wszelkie propozycje wymian, reklamowanie blogów w miejscach do tego nieprzeznaczonych i celowe pisanie bez ładu i składu będzie karane usunięciem komentarza. Pamiętaj o zasadach gramatyki i ortografii.