wtorek, 14 lutego 2017

Od Freyi cd opowiadania Talona

-Czekałam niespokojnie w morze Talon
-Co on tam robi?
-Po chwili z czymś przyszedł
-Z jakimś malutkim pudełeczku
-Co to jest?-zapytałam
-Otwórz-powiedział tajemniczo
-Otworzyłam i zobaczyłam...kwiat
-Talon...-zaczęłam
-Tak?-zapytał z uśmiechem 
-Bardzo Ci dziękuję-Powiedziałam
Doszłam do wniosku że mu na mnie zależy i mnie zależy na Talon
-Podoba ci się?-zapytał
-Jest piękny-odpowiedziałam
-Chodź-powiedziałam szybko,już czas mu pokazać
-Dokąt?-zapytał
-Dowiesz się-powiedziałam
-Poszłam do Silette po klucz i poszliśmy
-Gdzie idziemy-zapytał ponownie
-Dowiesz się-powtórzyła
-Doszliśmy do rzecznej jaskini i tajemnicza skała się odsunął. 
-To tutaj-powiedziałam
Doszliśmy do dziwmego ale pięknego korytarza.
Talon?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, aby nie spamić bez sensu w komentarzach. Wszelkie propozycje wymian, reklamowanie blogów w miejscach do tego nieprzeznaczonych i celowe pisanie bez ładu i składu będzie karane usunięciem komentarza. Pamiętaj o zasadach gramatyki i ortografii.